Peale tohutut edu Jaapanis liikus Vitabrid C12 USA turule. Alates 2017. aastast müüdi brändi tooteid eksklusiivses Barneys kaubamajas, kus oldi esimene Korea kaubamärk.
Vitabrid C12 tooteid kajastatakse ajakirjades, sotsiaalmeedias ja blogides (näiteks Vogue, New York Times, Allure, Cosmopolitan, Refinery 29, jt.).
2017 aastal sai Vitabrid C12 HAIR toonikukomplekt Monde “Grand Gold Award”autasu. 2018 aasta mais valiti toode NaturallyCurly poolt Editor’s Choice Beauty auhindadest kõige innovaatilisemaks tooteks.
Jaapani sportlaste seas on Vitabrid C12tooted väga poplaarsed ja hinnatud. Sportlased hindavad toodete kasutamismugavust ja silmnähtavaid tulemusi. C-vitamiini kasutamine nende igapäevases juustehoolduses annab neile terve ja ilusa välimuse, mis on sama oluline kui sportlik keha.
C-vitamiini kasutamine juuksehooldustoodetes on ainulaadne. Vitabrid C12on ainus maailmas tuntud tehnoloogia mille korral C-vitamiin imendub 12 tunni vältel järk-järgult.
Vitabrid C12 toonikukomplekt on valitud populaarsuselt juuste taastamise kaubamärgiks number üks.
Jaapani turundusuuringute ettevõte Marushu Co., Ltd. viis läbi veebiküsitluse (periood: 2018/03/09 kuni 2018/03/13) 100 inimesega vanuses 20-60 eluaastat, kes olid juuste uuendamise tooteid kasutanud rohkem kui aasta.
Neil paluti hinnata tooteid vahemikus 1-10, vaadates lihtsalt iga toote reklaami, kirjeldusi ja peamisi koostisosi ilma kaubamärgi nime avaldamata. Vitabrid C12 toonikukomplekt juustele saavutas Jaapanis esimese koha (72% osalejatest tegi valiku Vitabrid C12 kasuks).